miercuri, 16 noiembrie 2011

Si uite-asa ne-am facut si bloggeri

Pai daca tot stam si profitam de fiecare 5 minutzele de pauza pe care Sebi binevoieste sa mi le acorde pentru a mai citi articolele noi postate pe diverse bloguri si pentru a ne verifica facebook-ul din dorinta de a mai afla cine, ce a mai facut, am hotarat sa intram si noi in rand cu lumea si sa pasim timid in tumultosul univers al bloggeri-lor...De obicei lumea face un blog cand are ceva de spus :) Si noi avem: eu ca eu, dar Sebi chiar in momentul asta se uita la ce scriu si comenteaza critic: Nei Nei Nei...In plus fiecare zi din viatza noastra e unica si tot felul de evenimente spectaculoase ne pandesc la fiecare pas: o rostogolire, un piureush de legume, un dintisor si tot asa...De ce sa nu imortalizam si noi fiecare moment? Asa ca fiti pe faza :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu