joi, 17 noiembrie 2011

Somnul vine cand vrea el...






De cate ori n-am petrecut zeci de minute (ca sa nu shokez spunand ore), plimbandu-ma prin camera, pe semiintuneric, intr-un leganat continuu, in sperantza ca voi reusi sa imi fac puiutzul sa adoarma. Si dupa minute in sir de leganat, cand zici ca vezi luminitza de la capatul tunelului si pleoapele micutze par sa se atinga, iar corpusorul ii devine brusc mai greu (de ce oare??), ma indrept cu cea mai mare grija inspre patutz si asez odorul inceeeet inceeet. As putea sa scriu o mica brosura despre "tehnici de scoatere a mainii de sub capul bebelusului fara a-l trezi"...Apoi tiptil tiptil, incercand sa-mi stapanesc bucuria victoriei si sa nu fac zgomot, ma strecor afara din camera si trec repede in revista ce am de facut?...Nici nu fac bine cativa pasi si aud un miorlait: "probabil mi s-a parut" ma incurajez singura...mama obsedata care aude plansete de bebelusi la fiecare pas. Imi tin respiratia cateva secunde si imi concentrez intreaga energie pe simtul auditiv: nu, nu m-am inselat... Mieunatul se transforma treptat treptat in protest vehement ce pare sa imi reproseze: "De ce m-ai lasat aici? Mai vreau in brate, mai vreau leganat..." Las totul balta si revin la pasul 0: imi reiau plimbarea pe intuneric. Pentru cunoscatori, am putea spune ca adormirea bebelusului este o procedura recursiva...problema e sa nu ramai blocat in vreo bucla infinita in care tot revii la pasul 0. Imi vine acum in minte un articol in care era vorba despre cate calorii arzi facand diverse activitati: inot, aerobic, fitness, jogging...Oare cate calorii arzi plimbandu-te prin camera si leganandu-te? :)) Macar sa stim o treaba...

Ce v-am povestit eu pana acum este cazul in care somnul nu vrea sa vina. Se incapataneaza obraznic si vrea sa testeze cu orice pret limitele parintilor...

Dar se mai intampla si opusul: somnul vine pe nepregatite si tocmai atunci cand e mai nepotrivit...Cand ai de facut baitza, masaj, de imbracat, de dezbracat, de mers undeva, de mancat...Dovada? Filmuletzul de mai sus...AAAaaa...deci poti sa dormi si singur? Deci poti sa dormi si in galagie? Deci poti sa dormi si neleganat? Deci poti sa dormi in picioare? Cine sa mai inteleaga ???
Cred ca mi se face somn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu